Klantenservice

Klantenservice

Bestellen

Welkom bij Shopvoorjehond. Hieronder vindt je een korte uitleg hoe het bestellen in onze webwinkel werkt.

Je kunt bij Shopvoorjehond het gewenste artikel online bestellen of afhalen op Lupine 16, 5521 MD, Eersel.
Het online bestellen van een artikel gaat als volgt:

  • Log in of meld je aan als nieuwe klant
  • Plaats je artikel in het winkelwagentje
  • Controleer je bestelling en voeg eventueel een kortingscode of kadobon toe
  • Klik in het winkelwagentje op afrekenen
  • Kies nu voor afhalen of bezorgen
  • Controleer je adresgegevens
  • Kies betaalwijze
  • Je wordt hierna automatisch doorverwezen naar ons betaalsysteem

Na het plaatsen en betalen van je bestelling krijg je automatisch een orderbevestiging via de mail.

Bij Shopvoorjehond kan je gemakkelijk en veilig betalen via iDeal, Paypal, Bancontact (België), creditcard, Afterpay of met een kadobon. Deze betaalservices wordt technisch mogelijk gemaakt door Cardgate.

Wat is iDEAL?

iDEAL is een betaalmethode waarmee consumenten online aankopen snel en veilig kunnen afrekenen in de vertrouwde elektronische omgeving van de eigen bank.

Kom je het artikel afhalen dan dien je het bedrag vooraf over te maken naar rekeningnummer: NL35RABO0378977261 t.n.v. Sa Calma of contant te betalen.

Wat is AfterPay?

AfterPay voert voor www.shopvoorjehond.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Wanneer je je bestelling afrondt via AfterPay ontvang je van hen een digitaal betaaloverzicht en betaal je het orderbedrag aan AfterPay. Ter goedkeuring van je verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in het privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je jouw bestelling natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Wil je meer informatie over achteraf betalen met AfterPay? Ga dan naar de website van AfterPay.

Vanaf €50 bezorgen wij gratis binnen Nederland. Alle producten, die in de webwinkel aangeboden worden, kunnen bij je thuis bezorgd worden of naar een ander aangegeven adres. Onderstaande bezorgvoorwaarden gelden voor bestellingen die via de webwinkel worden geplaatst. Er wordt duidelijk in het winkelwagentje aangegeven wat de eventuele bezorgkosten zijn van jouw bestelling.

  • vanaf € 50,00 bezorgen wij gratis (NL)/ €75,00 (BE)
  • pakketpost (circa € 7,25)
  • België en Duitsland (circa €10,50)

NB: Levering buiten Nederland of op de Waddeneilanden kunnen extra kosten met zich meebrengen. Wij zullen contact met je opnemen wat de bijkomende kosten zijn en wanneer er geleverd gaat worden.

Levertijd

Bestel je op werkdagen voor 12.00 uur? Dan wordt jouw bestelling dezelfde dag nog verzonden. Bestel je op werkdagen na 12.00 uur? Dan wordt jouw bestelling de eerst volgende werkdag verzonden. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, ontvang je de dinsdag daarop. Onder voorbehoud van voorraad.

Afhalen

Je kunt je bestelling ook afhalen op ons adres: Lupine 16, 5521MD, Eersel. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 18:00 en 21:00 uur. Je betaalt dan geen verzendkosten. Dit kan alleen op afspraak!

Helaas kan het voorkomen dat jouw bestelling toch niet helemaal is zoals je verwacht had. Je kunt tot 14 dagen na aflevering/afhaal van de door jou gekochte producten retourneren. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.

  1. Meld eerst je retourzending aan via shopvoorjehond@gmail.com. Dit kun je doen bij het contactformulierte kiezen voor de optie ‘retourzending aanmelden’. Vermeld hierbij je naam, ordernummer, product en reden van retour.
  2. Nadat je van ons bericht hebt gehad (binnen 48 uur) stuur je het betreffende product(en) in originele staat naar ons terug. LET OP: Retourzendingen zonder aanmelding, kunnen niet in behandeling worden genomen.
  3. Schrijf het adres: Shopvoorjehond, Lupine 16, 5521MD, Eersel op het originele pakket/envelop en breng het pakket/envelop naar een Postnl punt. De kosten van de retourzending zijn voor de consument.

Mag ik mijn artikelen retourneren?

De retourvoorwaarden vind je hieronder. Waar het op neerkomt, is dat je rustig over je aankoop mag nadenken. Als je artikel mankementen vertoont, mag je het gratis naar ons terugsturen binnen de zichttermijn van 14 dagen. Indien het product je niet bevalt zijn de retourkosten voor de koper.

Retourvoorwaarden

  1. Je meldt de retour bij ons binnen het zichttermijn van 14 dagen. De zichttermijn gaat in op de dag dat jij het artikel ontvangt. Daarna heb je 14 dagen om de retour naar ons te verzenden. Een pakket dat nog onderweg naar je is kan nog niet geannuleerd worden. Pas wanneer het pakket in jouw bezit is kun je de bestelling retour sturen en ontvang je binnen 7 werkdagen het geld terug op je rekening.
  2. Het artikel zit zoveel mogelijk in de originele verpakking, is onbeschadigd en niet gebruikt. Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
  3. Na ontvangst van je retour volgens voorgaande voorwaarden, zal het aankoopbedrag binnen 7 dagen teruggestort worden op jouw rekeningnummer.

Is er iets mis met de producten die je geleverd hebt gekregen of heb je een klacht of opmerking over onze webshop, dan horen wij dat graag zodat we samen naar een passende oplossing kunnen zoeken!

Meld je klacht via onze contactpagina of via shopvoorjehond@gmail.com. Wij streven er naar om binnen 24 uur op werkdagen jouw klacht in behandeling te nemen. Stuur hiervoor nog geen artikelen terug voordat je een reactie van ons hebt ontvangen.

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar shopvoorjehond@gmail.com. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.”

De waardering van www.shopvoorjehond.nl bij WebwinkelKeur Reviews is 9.6/10 gebaseerd op 281 reviews.